Klantenservice

Parkeren

Bij elk concert vermelden wij waar u kunt parkeren. Heeft u daar vragen over, stuur ons gerust een mail.

Betalen

U kunt op deze website op de volgende manieren betalen.
Via iDEAL. Bij deze veilige betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Kaarten bestellen

Heeft u vragen over het bestellen van kaarten? Stuur ons een mail. We helpen u graag verder.

Tot wanneer kan ik kaarten kopen voor het concert

U kunt in tot 1 uur voor aanvang via de website online kaarten kopen. U ontvangt namelijk het toegangsbewijs via het email adres wat u bij uw bestelling invuld.

Kaarten niet ontvangen

De kaarten die u online besteld worden gemaild naar het email adres die u ingevuld heeft. Soms gebeurt het dat deze email in de emailbox ongewenst komt. Mocht dat niet het geval zijn, stuur ons dan een mail.

Prijzen

Alle vermelde prijzen van de toegangsprijzen op deze website zijn inclusief BTW.