Aanmelden voor seizoen 2024

Het Groot Nederlands Johannes de Heer koor gaat in 2024 opnieuw van start met het thema: 'Gebed en dankzegging'. Zingt u / jij ook (weer) mee?

Het belooft weer een prachtig en inhoudsvol project te worden met drie concerten in Goes, Zaltbommel en Apeldoorn. Tevens is er de mogelijkheid om u op te geven voor een concertreis van 3 dagen naar Parijs!
Hoe werkt het aanmelden?
1. U vult hieronder uw gegevens in.
2. Zodra u alle velden heeft ingevuld klikt u op betalen.
3. Zodra u betaald heeft bent u als lid ingeschreven. Van harte welkom op het koor!

Deelname Groot Nederlands Johannes de Heer koor 2024
Kosten € 75,- per persoon
  • 3 repetities o.l.v. Wilbert Magré in uw eigen regio
  • Muziekmap met Nederlandstalige Johannes de Heer liederen
  • Oefenbestanden om thuis alvast te oefenen
  • Drie concerten in Goes, Zaltbommel en Apeldoorn
  • Ondersteuning sponsorkinderen Woord & Daad
Als voor 1 januari 2024 het project door omstandigheden (bijv. Corona) niet door kan gaan dan bieden wij u 3 keuzes:
  • Donatie t.b.v. Woord en Daad
  • Restitutie
  • Donatie t.b.v. het Groot Nederlands Johannes de Heer koor

Vul onderstaand formulier in om u aan te melden.

Bij afmelding ontvangt u € 40 retour. Indien dat u zich door onvoorziene omstandigheden moet afmelden wordt door het Groot Nederlands Johannes de Heer koor bepaald of u het volledige bedrag terug kunt krijgen.
U kunt zich afmelden tot 1 januari 2024. Indien u zich afmeldt na 1 januari 2024 ontvangt u geen geld retour.